ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
-
Ποια περιστατικά δέχεστε;
Δεχόμαστε ηλικιωμένους που πάσχουν από χρόνια παθολογικά και καρδιολογικά προβλήματα, με ή χωρίς κινητικά προβλήματα, αυτοεξυπηρετούμενους και μη, με ελαφριά νευρολογικά προβλήματα μέχρι και τελευταία στάδια άνοιας.
Δε δεχόμαστε περιστατικά ηλικιωμένων που χρήζουν επισταμένης νοσοκομειακής φροντίδας, ή ηλικιωμένων που πρέπει να φιλοξενηθούν σε κέντρο αποκατάστασης για να επέλθει προσωρινή ανάρρωση. -
Πότε μπορούμε να έρθουμε να δούμε τους χώρους;
Μπορείτε να επισκεφθείτε τους χώρους μας καθημερινές και Σαββατοκύριακα στις ώρες επισκεπτηρίου, από τις 10:00 π.μ. μέχρι τις 07:00 μ.μ. Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά και επιτρέψτε μας να σας κλείσουμε ραντεβού για να σας ξεναγήσουμε στους χώρους μας. -
Μπορώ να πάρω τον ηλικιωμένο στο σπίτι για κάποιες μέρες
Συνιστούμε στους συγγενείς και συνοδούς να παίρνουν τους ηλικιωμένους από τη μονάδα κάποιες μέρες, παραδείγματος χάριν σε γιορτές ή Σαββατοκύριακα. Ακόμα τους ενθαρρύνουμε να βγαίνουν μαζί τους βόλτα, καθώς η περιοχή ενδείκνυται. -
Πόσο είναι το ελάχιστο χρονικό διάστημα που μπορεί να φιλοξενηθεί ηλικιωμένος;
Ο ηλικιωμένος μπορεί να μείνει στον Καλό Σαμαρείτη είτε μερικές μέρες είτε κάποιους μήνες ή επ’ αόριστον. Κατά την εισαγωγή θα πρέπει να μας ενημερώσετε για το χρονικό διάστημα της διαμονής σας, καθώς αυτό καθορίζει την τιμολόγησή της. -
Υπάρχει σύμβαση/συμμετοχή από τα ασφαλιστικά ταμεία;
Δεν υπάρχει σύμβαση με τα ασφαλιστικά ταμεία. Η οικονομική κάλυψη της διαμονής καλύπτεται ιδιωτικά. -
Πόσο είναι το κόστος φιλοξενίας;
Το κόστος φιλοξενίας καθορίζεται από το δωμάτιο που θα μείνει ο ηλικιωμένος και το χρονικό διάστημα φιλοξενίας του.
Το κόστος φιλοξενίας προκαταβάλλεται, ενώ κατά τον πρώτο μήνα διαμονής υπάρχει χρονικό περιθώριο εκ των υστέρων καταβολής του, για λόγους προσαρμογής. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας. -
Τι πρέπει να έχει μαζί του ο ηλικιωμένος την ημέρα της εισαγωγής;
Ο ηλικιωμένος πρέπει να έχει μαζί του νυχτικά/πιτζάμες, τόσα ώστε να καλύψουμε τις ανάγκες του κατά τη διαμονή του, εσώρουχα και ρούχα εφόσον χρειάζονται, ενώ, τέλος, μπορεί να φέρει μαζί του αγαπημένα αντικείμενα που θα τον βοηθήσουν κατά την περίοδο προσαρμογής.Για την ολοκλήρωση της εισαγωγής, θα χρειαστούμε ακόμα αντίγραφα της ταυτότητας του ηλικιωμένου και του υπεύθυνου συνοδού, το ιατρικό ιστορικό του ηλικιωμένου και πρόσβαση σε στοιχεία που θα μας επιτρέψουν την συνταγογράφηση των φαρμάκων και παραπεμπτικών εξετάσεων. -
Πόσο γρήγορα μπορεί να πραγματοποιηθεί η εισαγωγή στη μονάδα σας;
Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα, μπορούμε να δεχτούμε τον ηλικιωμένων μέσα σε δύο μέρες από την ημέρα που συμφωνηθεί η διαμονή του σε εμάς.Σε περίπτωση που έχει καλυφθεί ο αριθμός, υπάρχει λίστα αναμονής που μπορείτε να καταχωρηθείτε και να σας ειδοποιήσουμε όταν προκύψει κενό. Σε εκείνη την περίπτωση μας είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε τον ακριβή χρόνο, καθώς πολλές φορές δεν εξαρτάται από εμάς. Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για περισσότερες πληροφορίες. -
Πώς μπορώ να μπω στη λίστα αναμονής;
Για να μπείτε στη λίστα μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά, είτε να έρθετε σε εμάς και να μας δώσετε το ονοματεπώνυμό σας, το τηλέφωνό σας, καθώς και κάποιες πληροφορίες για τον ηλικιωμένο.Συνιστάμε, πριν μπείτε στη λίστα αναμονής, να έχετε προσωπική εμπειρία της δουλειάς μας και των χώρων μας. Σε περίπτωση που δεν χρειάζεστε πλέον τις υπηρεσίες μας, σας παρακαλούμε ειδοποιήστε μας για να σας διαγράψουμε από τη λίστα αναμονής, αν έχετε δηλωθεί. -
Μπορεί ο δικός μου προσωπικός γιατρός να έχει την ατομική ιατρική περίθαλψη του ηλικιωμένου;
Το κόστος της μονάδας καλύπτει ούτως ή άλλως την ιατρική φροντίδα του ηλικιωμένου. Σε περίπτωση που υπάρχει οικογενειακός γιατρός μπορείτε να μας ενημερώσετε, σε αυτή τη περίπτωση όμως αποσύρονται από την εποπτεία οι ιατροί μας, ώστε να μην υπάρχει αποπροσανατολισμός στη φροντίδα του ηλικιωμένου. Εάν γίνει αυτό, ο προσωπικός σας γιατρός θα πρέπει να εγγυάται τη σταθερή επίσκεψη στον ηλικιωμένο, την τηλεφωνική επικοινωνία με εμάς και τη συνταγογράφηση. Επιπλέον, το κόστος αυτό επιβαρύνει εσάς. -
Μπορεί ο ηλικιωμένος να φιλοξενείται σε δωμάτιο όπου ο συγκάτοικος είναι σε παρόμοια ή καλή κατάσταση; Μπορώ να επιλέξω δωμάτιο φιλοξενίας;
Επιδιώκουμε την αρμονική συμβίωση των ηλικιωμένων, προσπαθώντας να τους τοποθετούμε με άτομα που δεν τους ταράζουν. Γι’ αυτό, τις πρώτες μέρες της διαμονής παρακολουθούμε τον ηλικιωμένο και παρατηρούμε τη διαβίωσή του.Σε κάθε περίπτωση πρέπει να λάβετε υπόψη ως συνοδοί πως η κατάσταση επικοινωνίας ή η κινητικότητα του συγκάτοικου εκτιμάται διαφορετικά από εσάς ως συνοδούς, εμάς ως φροντιστές και διαφορετικά από τον ίδιο τον ηλικιωμένο. Πέρα από τις δικές μας εκτιμήσεις και επιθυμίες, οφείλουμε να σεβαστούμε την επιθυμία του ίδιου του ηλικιωμένου και το γεγονός ότι κάθε αλλαγή χώρου προκαλεί προβλήματα προσαρμογής τόσο στον ίδιο όσο και στους πιθανούς συγκατοίκους. Γι’ αυτό το λόγο, η επιλογή δωματίου πραγματοποιείται τελικά από εμάς. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποια επιθυμία, αλλά η τελική τοποθέτηση του ηλικιωμένου γίνεται εκτιμώντας και άλλους παράγοντες εκτός της δικής σας επιθυμίας. -
Μπορεί ο ηλικιωμένος να φύγει οριστικά από την μονάδα; Πώς και με ποιο κόστος;
Ο ηλικιωμένος μπορεί να φύγει από εμάς οριστικά, όποτε επιθυμεί. Δεν υπάρχει κάποιος δεσμευτικός όρος για ελάχιστο χρονικό διάστημα παραμονής του σε εμάς. Σε περίπτωση οικειοθελούς αποχώρησης το ποσό του μηνιαίου κόστους διαμονής που έχει προκαταβληθεί δεν επιστρέφεται.
Για την αποχώρησή σας μπορείτε απλά να μας ενημερώσετε εγκαίρως, ώστε να διευθετήσουμε τα προσωπικά πράγματα του ηλικιωμένου και να ετοιμάσουμε τα έγγραφα αποχώρησης του. -
Ποιοι είναι οι όροι διαμονής σε εσάς;
- Επιθυμούμε τη δική σας συνεχή επικοινωνία μαζί μας, την κατανόηση στον τρόπο εργασίας μας και τη συμμετοχή σας στις διαδικασίες μας, είτε αυτές αφορούν το καθημερινό πρόγραμμα, είτε οργανωμένες δραστηριότητες, εκδηλώσεις και εξορμήσεις.
- Σας ευχαριστούμε για το σεβασμό που δείχνετε στην επίπονη δουλειά του προσωπικού μας.
- Σας ευχαριστούμε για τη συνέπειά σας στις πληρωμές των οικονομικών υποχρεώσεων.
- Στην τιμή της διαμονής δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα για την ειδικότητα ιατρού που δεν καλύπτει η μονάδα (παθολόγο και νευρολόγο), η συμμετοχή στα φάρμακα και στις εξετάσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διαμονή, το κόστος των πανών και το κόστος κουρέματος και περιποίησης νυχιών των ποδιών, όταν αυτά χρήζουν ενέργεια από επαγγελματία.
- Στα προσωπικά αντικείμενα του ηλικιωμένου δεν συμπεριλαμβάνεται κάποιο αντικείμενο συναισθηματικής αξίας ή αξιόλογου κόστους. Η πιθανότητα απώλειας αντικειμένου του ηλικιωμένου, λόγω του περιβάλλοντος, δεν μπορεί να εξαλειφθεί.
- Σας ευχαριστούμε για την υπεύθυνη ενημέρωση μας αναφορικά με ενδεχόμενες ασθένειες και μεταδιδόμενα νοσήματα του ηλικιωμένου. Μην ανησυχείτε αν δεν έχουν πραγματοποιηθεί πρόσφατες ιατρικές εξετάσεις, αναλαμβάνουμε εμείς την πραγματοποίησή τους, ώστε να γίνει η διαμονή σε εμάς ασφαλής για τον ηλικιωμένο.
- Σας ευχαριστούμε που κρατάτε τη μονάδα μας εκτός πιθανών οικογενειακών προβλημάτων ή άλλων διενέξεων και έχετε εξασφαλίσει τις κατάλληλες ισορροπημένες σχέσεις ώστε ο ηλικιωμένος να παραμείνει σε εμάς ήρεμος και γαλήνιος.
- Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας με το ιατρικό προσωπικό και την τηλεφωνική σας επικοινωνία, σε περίπτωση μετάβασης στο νοσοκομείο.
- Σας ευχαριστούμε που κατανοείτε πως παρά τις συνεχόμενες προσπάθειές μας και τα αυξημένα μέτρα προστασίας και φροντίδας, δεν μπορούμε να εξαλείψουμε εντελώς, λόγω απρόβλεπτων παραγόντων, ατυχή ενδεχόμενα, όπως πτώση περιπατητικού ή μερικώς κινητικού ηλικιωμένου, καρδιακή ανακοπή ή ξαφνικό εγκεφαλικό επεισόδιο ή επιδείνωση ανοϊκού περιστατικού.
- Επιθυμούμε τη δική σας συνεχή επικοινωνία μαζί μας, την κατανόηση στον τρόπο εργασίας μας και τη συμμετοχή σας στις διαδικασίες μας, είτε αυτές αφορούν το καθημερινό πρόγραμμα, είτε οργανωμένες δραστηριότητες, εκδηλώσεις και εξορμήσεις.